38,597 +41531 -2934
Kudos
#1563 (Top 0.4891%)
| Kudos/dag | 5.93 |
| Kudos/reaguursel | 14.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2871 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
38,597 +41531 -2934
Kudos
#1563 (Top 0.4891%)
| Kudos/dag | 5.93 |
| Kudos/reaguursel | 14.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2871 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
2,604
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.4 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.11 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 01-09-2008 |
| Eerste reactie op | 01-09-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-16 19:25:53 door Superjeap op Struisvogel wil matten
Dit is overduidelijk een Zuid-Afrikaanse struisvogel, de Struthio camelus. In Australië zijn ze een stuk kleiner en heeft het mannetje geen witte veren aan het eind van z'n vleugels.
8 kudos 2026-06-16 16:47:07 door de bartsmitridder op Struisvogel wil matten
Zuis-Afrika.
1 kudos 2026-06-11 15:56:58 door OmeWank op Ondertussen in Peru
Gelukkig was TikTok in 2013 nog niet zo groot toen ik daar rondliep. Wél echte condors mogen zien overigens.
1 kudos 2026-06-09 17:20:25 door kooswinger op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
ja zijn vader had traag zaad :-)
0 kudos 2026-06-06 00:31:28 door Rest in privacy op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
te vroeg
-4 kudos 2026-06-05 16:16:12 door Knalluh8497 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
Klopt. Er staat geen VOC in het midden.
1 kudos 2026-06-05 14:43:36 door martijnberendsen op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
Zelfkastijding, eindeloos geklaag, aanstellerij, gebrek aan fantasie. Jullie comments zijn een etalage van de afstand tot het VOC tijdperk, dus 'laat dat maar varen'
14 kudos 2026-06-05 12:37:41 door bintang op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
@J86 | 05-06-26 | 14:20: Vikingen verkrachtten en vermoordden witte mensen, dat is natuurlijk prima.
22 kudos 2026-06-05 12:20:50 door J86 op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
Tja best tegenstrijdig dat vikingen en piraten 'cool' zijn maar dat ons VOC verleden dan ineens weer echt niet kan.
5 kudos 2026-06-05 12:17:30 door Drs Maus op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
Dat kan best, ik weet alleen niet of er nog iemand bij is die wil poseren als tot slaaf gemaakte.
5 kudos 2026-05-23 09:40:53 door KelderKebabKwab op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Deed het dat maar. Helaas zit de monding verstopt en hoopt het zich momenteel dus op, op de boulevard. Vooral in de zomer stinkt het er enorm. Zal wel door de warmte komen.
6 kudos 2026-05-23 09:40:12 door Anaalintruder op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Dan mogen ze het wel wat uitgraven zodat er meer doorheen kan..
1 kudos 2026-05-12 19:07:14 door Tochmaardan op Fotomomentje met het gezin
Mijn complimenten!
-5 kudos 2026-05-10 13:08:48 door Marslander op Dee ambuboot in Venetie
klopt, dat hebben ze geen ambuboot. Of bedoelde je dat niet?
0 kudos 2026-04-15 08:48:07 door Geheelnaarwaarheid op Standup opa is grappig
Jij trekt volle zalen?
1 kudos 2026-04-14 20:13:19 door Boskever op Standup opa is grappig
Heb je nog meer te zagen?
1 kudos 2026-04-14 16:22:44 door Schutters op Auuu au au
Combinatie van te lang op de zij liggen en zwaartekracht.
3 kudos 2026-03-30 11:24:31 door Ed-Random op Auto geramd via achter
ZIJN lessen Nederlands wél.
15 kudos 2026-03-24 16:31:04 door Hetlievemeisje op Hé joh, da's nie goed voor je motor
Hebben ze ook.
6 kudos 2026-03-24 15:57:28 door DrLoco op Motorrijdert doet verdwijntruc met 200 km/u
Het zou goed kunnen, want veel hersencellen zitten er niet in die helm.
3 kudos 2026-03-07 15:33:15 door SuperZoeper op Vliegoefening bij Cyprus
Met turbo faps
3 kudos 2026-03-07 13:22:56 door Dee Miller op Vliegoefening bij Cyprus
Super Horny dan hè?
0 kudos 2026-02-27 16:17:00 door camosniper op Hier ook thuisbezorgd in Oostenrijk
Zijn we geannexeerd?
0 kudos 2026-02-27 12:39:27 door Uhm_ok op Dat is handig
bakfiets
bakbrommer
fietsbak
baktrein.
5 kudos 2026-02-27 12:16:12 door Remwaa op Dat is handig
Noem jij een aanhanger dan een achterhanger?
2 kudos 2026-02-21 10:37:03 door Rovig op Oogverblindende sport dat shorttracken
Heeft bij Van t Wout ook maar weinig gescheeld
4 kudos 2026-02-14 15:21:14 door Alfredt Jodocus Fap op Selfievideo maken op straat
Dan nog hopen dat het in haar maat te krijgen is..
11 kudos 2026-01-27 18:02:26 door Ultrafox op Buren hebben ruzie over sneeuw
@macflipper | 27-01-26 | 18:23: Informer
10 kudos 2026-01-27 17:23:00 door macflipper op Buren hebben ruzie over sneeuw
*SNOW
1 kudos 2026-01-24 19:42:36 door PietSukkel op Kusje van het busje
Ja hoor en de sneeuw die in Nederland viel is echte sneeuw zeker? Wordt wakker!
2 kudos 2026-01-09 13:42:22 door noemphatie op Naam bij je beroep
Dan beginnen de pechhulpverlenermevrouwen te klagen evenals de pechhulpverlenerhulies/hetten/hunnie .
8 kudos 2025-11-15 16:05:49 door Muzieker op Fatbikepauper jat peuken
Precies. Tevens een goed moment om te stoppen voor terrasmeneer
1 kudos 2025-10-31 10:24:07 door Onzichtbaard op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
Je ziet duidelijk dat ze haar dekentje heeft meegenomen, dus we weten het antwoord al
1 kudos 2025-10-25 12:08:39 door fappergasted op Schat, wil je de vlag even weghalen?
Ik geloof dat jij ook een bril nodig hebt
4 kudos 2025-10-25 10:46:13 door nieuwsgierige pelg op Wel eens in Mexico geweest?
Het is deels voorbereid. En de opnames duren afgrijselijk lang. Op elke opmerking, vraag of grap, mag iedereen op zijn beurt repliceren, en desnoods nog een twee keer zijn zeg doen. Daar wordt dan achteraf flink in geknipt. Als je niets voorbereidt, dan krijg je maar een saaie boel. Leun achterover in je zetel, trek je van niets iets aan en geniet ervan.
7 kudos 2025-10-25 09:35:28 door Greenhorn op Wel eens in Mexico geweest?
Het is inderdaad ingestuurd, net als bijvoorbeeld cabaret. Als je dat eenmaal weet, kun je het alsnog waarderen.
38 kudos 2025-10-25 08:58:17 door Stummy op Wel eens in Mexico geweest?
Dan kijk jij toch lekker niet, doei.
2 kudos 2025-10-18 14:53:19 door Godjeminaz op Hout kloven
Plus helm en veiligheids-BH.
2 kudos 2025-10-14 17:37:45 door Sensei op Mevrouw, kom naar beneden
Als je jezelf houtzagerij noemt heb je dan ook zaagsel in je hoofd?
-2 kudos 2025-10-14 17:20:55 door De Houtzagerij op Mevrouw, kom naar beneden
@Worsthorst | 14-10-25 | 18:29: Ga jij maar eens in het zand liggen zonder dat er zand op de randen van je haar komt.
-3 kudos 2025-10-14 17:19:37 door De Houtzagerij op Mevrouw, kom naar beneden
@jomoro | 14-10-25 | 17:45: Je moeder
4 kudos 2025-10-14 16:29:44 door Worsthorst op Mevrouw, kom naar beneden
Nee hoor niet toegeven.
9 kudos 2025-10-14 15:45:50 door jomoro op Mevrouw, kom naar beneden
Fotosoep? Zoom ff in soepkip....
10 kudos 2025-10-04 14:54:04 door Mali op Tankdemo bij Navodagen
Fuck yea!!
3 kudos 2025-09-22 14:33:29 door Urinoirmatje op Oma heeft de kinderen een pitchmachine cadeau gedaan
En nu met een nietmachine
3 kudos 2025-09-22 13:25:07 door Nozemans op Oma heeft de kinderen een pitchmachine cadeau gedaan
En dan honkballenschietmachine!
2 kudos 2025-09-17 20:01:05 door Chiel78 op Gewoon even een autootje stelen
@Lort.ed, irritant wijf. Vind ik deze zeurdoos leuker.
-3 kudos 2025-09-17 19:15:36 door LodewijkBasher op Gewoon even een autootje stelen
Hoe zou hij reageren "I've a red hairy pussy?
-5 kudos 2025-09-17 17:54:02 door PizzaTheHut op Gewoon even een autootje stelen
Amy de vuurtoren?
10 kudos 2025-09-17 16:56:19 door dikkebertha op Gewoon even een autootje stelen
Het is ook het begin van een pronofilm